| Soutěž | Navigační Pohár Petra Tučka 2017 |
| Kolo | 2 |
| Typ | Navigace po známé trati |
| Datum | 2017-05-07 |
| Pilot |
|
||
| Copilot |
|
||
| Kategorie | R-AL2 | ||
| Čas startu | 12:15:00 | ||
| Rychlost | 130 | ||
| Imatrikulace | OK NUR 33 | ||
| Typ | Eurostar 92 | ||
| Klasifikován | ANO | ||
| Body | 7050 |
| Typ | Zadáno | Body |
| Znaky [O / N / F] | 2 / 0 / 0 | 400 |
| Fotky [O / N / F] | 11 / 0 / 0 | 2200 |
| Vzlet [S / Z / D] | 12:15:00 / - / - | 0 |
| Přesnost přistání [B] | 200 | 200 |
| Protisměrný let [P] | 0 | 0 |
| Ostatní body [B] | 0 | 0 |
| Ostatní penalizace [B] | 0 | 0 |
| Poznámka | - |
| Jméno | Typ | Vzdálenost | ČB vypočteno | ČB změřeno | OB protnuto | PB protnuto | Výška omezení | Výška změřeno | Body | |||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| VBT | OB, ČB | 0.00 | 12:22:00 | 12:22:19 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 0 | 176 | 200 | 0 | 0 |
| OB1 | OB, ČB | 7.30 | 12:25:22 | 12:25:21 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 0 | 200 | 200 | 0 | 0 |
| OB2 | OB, ČB | 27.80 | 12:34:50 | 12:34:47 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 0 | 200 | 200 | 0 | 0 |
| OB3 | OB, ČB | 37.70 | 12:39:24 | 12:39:25 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 0 | 200 | 200 | 0 | 0 |
| ČB1 | ČB | 53.92 | 12:46:53 | 12:46:32 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 0 | 164 | 0 | 0 | 0 |
| OB4 | OB, ČB | 59.60 | 12:49:30 | 12:49:28 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 0 | 200 | 200 | 0 | 0 |
| OB5 | OB, ČB | 69.60 | 12:54:07 | 12:54:08 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 0 | 200 | 200 | 0 | 0 |
| ČB2 | ČB | 78.27 | 12:58:08 | 12:58:34 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 0 | 134 | 0 | 0 | 0 |
| OB6 | OB | 81.50 | 12:59:37 | 00:00:00 | ANO | NE | GND - FL 660 | 0 | 200 | 0 | 0 | |
| OB7 | OB, ČB | 102.40 | 13:09:16 | 13:09:35 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 0 | 176 | 200 | 0 | 0 |
| ČB3 | ČB | 108.90 | 13:12:16 | 13:12:03 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 0 | 200 | 0 | 0 | 0 |
| OB8 | OB, ČB | 113.50 | 13:14:23 | 13:14:15 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 0 | 200 | 200 | 0 | 0 |
| KBT | OB, ČB | 122.20 | 13:18:24 | 13:18:17 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 0 | 200 | 200 | 0 | 0 |